Cum arată cel mai iubit sutien? Povestea Amourette croită de-a lungul a 60 de ani

Amourette este mai mult decât un sutien, este iconul Triumph – cel mai râvnit și popular articol de lenjerie intimă creat vreodată. Rafinat de-a lungul timpului, adoratul nostru Amourette se potrivește oricărei siluete și oricărui stil, grație dantelei sale elastice, inventate de Triumph în 1954.

Triumph Amourette

Primul sutien Amourette a fost lansat oficial în 1954, în cooperare cu casa de modă haute couture – Maggy Rouff Paris. În urma acestei colaborări, Amourette a fost recomandat ca lenjeria intimă perfectă pentru stilul feminin al articolelor vestimentare ale vremii, accentuând talia subțire și forma ascuțită a sânilor. De asemenea, primul model Amourette evidenția decolteul adânc și feminin. În urma succesului său, în 1955 brandul Triumph a organizat prima campanie publicitară pentru sutienul Amourette, împreună cu Maggy Rouff Paris, subliniind nevoia de lenjerie intimă la modă, feminină și măgulitoare pentru formele corpului.

În 1990, a fost introdus primul sutien complet din dantelă – Amourette 300, devenind un succes global instant. Amourette 300 a fost promovat printr-o campanie publicitară care folosea sloganul: „Pentru corp. Pentru simțuri”, iar superstarul internațional Naomi Campbell a fost vedeta brandului Triumph.

Designul Amourette 300, așa cum este în colecția de astăzi, a fost lansat în 2005. Dantela sa elastică și designul impecabil continuă să reprezinte feminitatea, oferind în continuare un confort și un suport excepțional.

Sutien Amourette

Amourette Spotlight lansat în 2013 este o versiune tinerească, la modă și seducătoare a seriei originale. Designul noului sutien Amourette a fost imortalizat de renumitul fotograf Ellen von Unwerth în campania AW 2014. De asemenea, în anul 2016 a fost lansată tehnologia inovativă soft-touch Magic Wire de la Triumph în colecția Amourette 300, oferind un plus de confort, flexibilitate și suport.

În 2017, Triumph salută Amourette Charm, promovat în campaniile sale publicitare de modelul Jessica Hart. Amourette este reimaginat într-o nouă dantelă florală sofisticată și fină, care îi oferă o notă de lux, ridicând standardul de rafinament al unui sutien ce poate fi purtat zi de zi. sutienul de zi cu zi la designul atemporal. Marcând lansarea sa, Triumph a colaborat cu brandul de bijuterii lider mondial, Thomas Sabo pentru a dezvolta un farmec exclusiv care sărbătorește feminitatea și dragostea. În 2020, noul sutien din Modern Amourette Charm creează un aspect rafinat și elegant.

Dantela împreună cu materialul delicat de tulle sculptează bustul, oferindu-i o formă rotunjită și oferind o susținere perfectă inclusiv cupelor mari. Sutienul Amourette dovedește în cei 60 de ani de existență și reinventare, că are un design atemporal, fiind iubit de femeile din întreaga lume.

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență de navigare mai bună. Navigând pe acest site web, sunteți de acord cu utilizarea noastră de cookie-uri.