PROCEDURA DE RETUR

 

Cum se poate face returul?

Prin curier: produsele sunt trimise spre Triumph Store, Timișoara, Timiș, Strada. Vasile Alecsandri, numărul 8, telefon: 0740114655, printr-o firmă de curierat, la alegerea clientului. Transportul va fi plătit de către client. De asemenea, se va completa formularul de retur din partea de jos a paginii.

În magazinele noastre fizice:

  • Triumph Mega Mall: București, Sectorul 2, Bulevardul Pierre de Coubertin, numerele 3-5

  • Triumph Promenada Mall: București, Sectorul 1, Calea Floreasca, numărul 246B

  • Triumph Shopping City: Timișoara, Calea Șagului, numărul 100

  • Triumph Piața Unirii: Timișoara, Strada Vasile Alecsandri, numărul 8

 

În cât timp poate fi făcut returul?

Returul poate fi făcut în 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. În cazul în care comanda este compusă din mai multe colete, returul va fi făcut în 14 zile calendaristice de la primirea ultimului colet.

 

În cât timp va fi virată contravaloarea produselor?

Retur prin curier sau în magazinele fizice: 10 zile lucrătoare de la procesarea returului.

 

Produsul cumpărat în cadrul unei campanii promoționale poate fi returnat?

Produsul poate fi returnat, caz în care se anulează și discount-ul oferit inițial.

 

Produsul poate fi schimbat?
În cazul în care doriți să schimbați mărimea unui produs, va trebui să parcurgeți procedura de retur și să plasați o nouă comandă care să conțină produsul dorit. Taxa de transport va fi achitată de către client.

 

Important: Pentru ca returul să fie acceptat, este necesar ca produsul să fie în stare perfectă și să aibă toate etichetele.

 

Completează formularul de retur de mai jos: