PROCEDURA DE RETUR

 

Produsul poate fi schimbat?

Da. În acest caz, nu se va completa formularul de retur, ci se se vor parcurge următorii pași:

  • Se plasează o nouă comandă, care va conține produsul în mărimea dorită.
  • În secțiunea note comandă se vor specifica detaliile produsului care urmează să fie returnat, respectând structura următoare. Schimb: Numărul facturii/Numărul comenzii anterioare, denumirea și codul produsului.
  • Produsul care se returnează (ambalat) se va înmâna curierului, la primirea comenzii. Transportul este gratuit. Adresa de retur este: Triumph Store, Timișoara, Timiș, Vasile Alecsandri, numărul 8, telefon: 0740114655

 

Cum se poate face returul?

Prin curier: produsele sunt trimise spre Triumph Store, Timișoara, Timiș, Strada. Vasile Alecsandri, numărul 8, telefon: 0740114655, printr-o firmă de curierat, la alegerea clientului. Transportul va fi plătit de către client. De asemenea, se va completa formularul de retur din partea de jos a paginii.

În magazinele noastre fizice:

  • Triumph Mega Mall: București, Sectorul 2, Bulevardul Pierre de Coubertin, numerele 3-5

  • Triumph Promenada Mall: București, Sectorul 1, Calea Floreasca, numărul 246B

  • Triumph Shopping City: Timișoara, Calea Șagului, numărul 100

  • Triumph Piața Unirii: Timișoara, Strada Vasile Alecsandri, numărul 8

 

În cât timp poate fi făcut returul?

Returul poate fi făcut în 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. În cazul în care comanda este compusă din mai multe colete, returul va fi făcut în 14 zile calendaristice de la primirea ultimului colet.

 

În cât timp va fi virată contravaloarea produselor?

Retur prin curier: 10 zile lucrătoare de la procesarea returului.

Retur în magazine: banii vor fi primiți pe loc.

 

Important: Pentru ca returul să fie acceptat, este necesar ca produsul să fie în stare perfectă și să aibă toate etichetele.

Completează formularul de retur de mai jos: