PROCEDURA DE RETUR

Cum se poate face returul?

  1. Prin curier: produsele sunt trimise spre Triumph Store, Timișoara, Timiș, Strada. Vasile Alecsandri, numărul 8, telefon: 0740114655, printr-o firmă de curierat, la alegerea clientului. Transportul va fi plătit de către client. De asemenea, se va trimite mail-ul specificat mai jos. Important: te rugăm să incluzi factura în colet alături de produsul returnat.
  2. Prin EasyBox:  Se trimite mail-ul specificat mai jos și apoi se dă click aici pentru a alege locația EasyBox. Asigură-te că ai completat toate câmpurile necesare în pagina Sameday. Ambalează produsul și pune-l în locker. Taxa de transport, în valoare de 10 lei, va fi plătită de către client și va fi reținută din contravaloarea produselor returnate.
  3. În magazinele noastre fizice: Poți lăsa produsele într-unul dintre magazinele de mai jos, după completarea formularului oferit de personalul din magazin. Important: te rugăm să prezinți factura în magazin.
  • Triumph Mega Mall: București, Sectorul 2, Bulevardul Pierre de Coubertin, numerele 3-5
  • Triumph Promenada Mall: București, Sectorul 1, Calea Floreasca, numărul 246B
  • Triumph Shopping City: Timișoara, Calea Șagului, numărul 100
  • Triumph Piața Unirii: Timișoara, Strada Vasile Alecsandri, numărul 8

În cât timp poate fi făcut returul?

Returul poate fi făcut în 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. În cazul în care comanda este compusă din mai multe colete, returul va fi făcut în 14 zile calendaristice de la primirea ultimului colet.

În cât timp va fi virată contravaloarea produselor?

În cazul tuturor modalităților de retur, contravaloarea produselor va fi returnată în contul bancar specificat în formular, în termen de 10 zile lucrătoare de la procesarea returului.

Produsul cumpărat în cadrul unei campanii promoționale poate fi returnat?

În cazul campaniilor promoționale care presupun cumpărarea a două sau mai multe articole, poate fi returnat și un singur produs, dar se va pierde discount-ul oferit inițial.

Produsul poate fi schimbat?
TriumphStore nu operează schimburi. În cazul în care doriți să schimbați un produs, va trebui să parcurgeți procedura de retur și să plasați o nouă comandă care să conțină produsul dorit. Taxa de transport va fi achitată de către client.