COMANDĂ ȘI PLATĂ

Comanda online:
1. Poți comanda online și fără a avea un cont de utilizator, dar vă recomandăm să vă creați un cont pe site-ul nostru pentru a păstra produsele preferate în coș și a plasa mai ușor o comandă ulterioară.

  1. Alegi produsele care îți plac și le pui în coș apăsând butonul “Adaugă în coș”
  2. In pagina de Finalizare comandă verificați produsele adaugate în coș și completați câmpurile obligatorii: Persoane fizice – nume, prenume, e-mail, telefon, adresa de livrare. Persoane juridice – numele companiei, CUI, Reg.Comert, Banca, Cont bancar, adresa de facturare, adresa de livrare. 

După prima comandă efectuată se va crea automat un cont, iar pe email primești parola generată. Folosește această parolă pentru a te autentifica pe viitor în sistem; astfel faci comenzi mai rapid și vezi statusul comenzilor plasate.

 

Modalitățile de plată
1. Plata Ramburs. Plata se face la livrare, în momentul primirii coletului. Transportul și manipularea coletului sunt efectuate de Sameday, la un cost fix de 19 lei (inclusiv TVA) pentru toate localitățile de pe teritoriul țării.

  1. Plata cu cardul, direct pe site, prin redirecționare către Plationline. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, în condiții de siguranță deplină, iar tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele TRIUMPHSTORE.

Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub sigleleVISA (Classic și Electron) și MASTERCARD  (inclusiv Maestro, dacă au codCVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor personale este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile personale sunt în siguranță. Pentru orice întrebări sau detalii: plati.online/contact. Pentru plata cu cardul se așteaptă maxim 24 de ore pentru validarea tranzacției; în caz contrar comanda va fi anulată.

Datele personale trebuie să fie corecte și actualizate constant: nume, prenume, adrese de livrare si facturare, adresa de e-mail. Astfel putem procesa comenzile rapid și bine.