Ce au în comun lenjeria intimă, 130 de ani de putere feminină și Arcul de Triumf?

33

Te invităm să faci o călătorie în istoria feminității, începând cu anul 1886 când Johann Gottfried Spiesshofer și Michael Braun scriau primul capitol din povestea brandului Triumph. Cu numai șase angajați și șase mașini de cusut, și-au lansat micul atelier de corsete, sub denumirea de Spiesshofer & Braun.

660a1c91f0 blogamourettetriumph 1b1

Este interesant că doi bărbați, cu 130 de ani în urmă au înțeles atât de bine că feminitatea stă la baza încrederii în sine, iar o lenjerie intimă perfectă este sursa puterii feminine. Intr-o perioadă în care „La Belle Epoque” era un curent popular, și fiecare femeie visa să fie „Împărăteasă”, succesul unui brand de lenjerie intimă era iminent. Iar orice poveste de succes necesită un nume memorabil. Prin urmare, în 1902, Spiesshofer și Braun și-au redenumit compania „Triumph”, fiind inspirați de Arcul de Triumf din Paris.
Anii ’20 au reprezentat epoca de glorie pentru Triumph, care nu doar și-a modernizat produsele și au creat sutienul potrivit fiecărei femei, ci a devenit liderul de piață pe acest segment, în Europa. Eleganța clasică a perioadei celui de-al Doilea Război Mondial a înlocuit stilul baroc. După lansarea primului corset fără bretele și a sutienelor cu sisteme de închidere și cu bretele interșanjabile, brandul s-a bucurat de o dezvoltare dinamică.

Din 1953 până în 1959, s-a extins pe piața europeană, sub denumirea „Triumph International”. 
In anii ’60, a fost cucerită și piața asiatică, iar în anii ’70, și-a consolidat reputația de brand cu un stil high-tech, bazat pe materiale extrem de ușoare și subțiri.
 Extinderea a continuat în decadele ’80 și ’90, cu tot mai multe linii de produse, pentru a răspunde necesităților și dorințelor din ce în ce mai sofisticate ale clienților.

dfdb6970b4 blogamourettetriumph 2b1 Îmbinând cu măiestrie cele mai inovatoare tehnici de design cu o croială impecabilă, Triumph continuă să fie și astăzi lider în domeniul lenjeriei intime. Prezent în peste 120 de țări din lumea întreagă și având numeroase branduri create, Triumph oferă cele mai rafinate produse, de la lenjerie intimă seducatoare și fină din dantelă, până la bustiere sport de înaltă performanță. În România, brandul Triumph este prezent de 15 ani, cu magazine în marile orașe, iar in online prin shopul: www.triumphstore.ro. Zeci de modele de sutiene, adaptate perfect pentru toate mărimile de cupă, costume de baie, lenjerie modelatoare, ținute de casă și cămăși de noapte – toate se remarcă prin calitatea materialelor și designul fără cusur.

Azi, Triumph unește femeile de pretutindeni: puterea lui “împreună” este valoarea brandului care încurajează femeile să se susțină și să se inspire reciproc în cadrul comunităților. Triumph este mai mult decât un brand, este un militant în dantelă al puterii feminine. Fiecare colecție de lenjerie, fiecare model nou de sutien se naște din dorința de a croi încrederea în sine pentru fiecare femeie.

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență de navigare mai bună. Navigând pe acest site web, sunteți de acord cu utilizarea noastră de cookie-uri.